All that Glitters…

Photobucket

Et billede fra lørdagens 3*25 års glimmerglam fødselsdagsparty (den sætning har jeg vist aldrig sagt før).

Jeg har et par pailletjakker og -veste i skabet, mens ellers er det faktisk ret småt med glitter på tøj og sko, hvilket vel egentlig er lidt ærgerligt, når nu der er temafest på programmet. Heldigvis fandt jeg en gammel Munthe + Simonsen nederdel frem fra gemmerne. Jeg var kæææmpe Munthe-fan i gymnasiet, og var vild med at gå på jagt til deres lagersalg. Nederdelen er hæklet i flere lag og har et bånd i forskellige perler og sten – totalt luksus-boheme og virkelig indbegrebet af Munthe + Simonsen;)

Jeg planlægger dog at forsøge mig med nederdelen til hverdag matchet med en strikbluse (så perlerne er skjult) og et par heels.

Hvad sir’ I? Go eller no-go?

Comments
4 Responses to “All that Glitters…”
  1. frkforsom siger:

    Totalt go! Elsker glimmer:-)frkforsom.blogspot.com

  2. Liselotte siger:

    Hvor er du altså fin . :DElsker glitterGod weekend// Liselottewww.everyday-couture.com

  3. Den er virkelig fin din jakke!Milana fra modeverden.dk

  4. Tak piger, jeg er glade for, at I også siger go til glitter..Vi må huske at få lidt mere glimmer og glitter ind i hverdagen så;)

Skriv et svar

