Sunny Blues

Jeg er t-r-æ-t lige nu.

Har været ude og hjælpe til ved TrierCopenhagens stand på Designer Forum i dag, og der var knald på med masser af indtryk, mennesker, stande og ikke mindst tøj, sko og andre lækre sager. Min søster kom og holdt mig med selskab, så det blev en super hyggelig eftermiddag – men nu er jeg så også færdig. Film og Toblerone coming up;)

I går var kæresten og jeg ude at cruize i det gode (sommer)vejr, og han snuppede et solbeskinnet billede ved vandet. Faktisk er det så fyldt med sol, at det er svært at tyde mit outfit, men jeg var hoppet i sommertøj (crazy) bestående at nederdel fra Weekday, tee fra Zara og næsten usynlig kæde fra Cos.

Photobucket

Comments
3 Responses to “Sunny Blues”
  1. J'adore blog siger:

    Super flot billede🙂

  2. Guapizimo siger:

    Det er nu alligevel nogle super farver på billedet, den blå himmel og det grønne græs.

  3. Tak for de søde ord piger:-)

Skriv et svar

