One Become Two

Har I set at pigerne fra A Fashion Tale siger tak for denne gang og lukker bloggen? Dog sker lukningen for at give plads til hver deres respektive blog.

Photobucket
Billedet er lånt fra Afashiontale.dk

A Fashion Tale er en af de modeblogs, jeg har fuldt med i længe, da pigerne Marie og Lotte formår at give læserne et eksklusivt indblik i smukke modeserier, livet i modeverdenen med fester, shows og styling samt alle deres fantastiske og ofte luksuriøse køb, der sammensættes til lækre outfits både til hverdag og fest.

Min store craving efter Camilla Skovgaard støvler stammer således fra bloggens mange outfit posts;)

Jeg skal helt sikkert følge begge pigers fremtidige færd – har du også lyst til at se med, kan du finde pigerne her:

Marie blogger nu på BLAMEITONFASHION.COM

Lotte blogger på THESTYLECAVALRY.COM

Tryk på bloggens navn og du ryger videre – du kan også finde dem i min linkliste.

Comments
4 Responses to “One Become Two”
  1. Lotte siger:

    Tusind tak for det, Nana. Det var virkelig sødt af dig.

  2. Selv tak Lotte, det manglede da bare efter jeres gode arbejde med bloggen.

  3. marie siger:

    Jeg takker også mange gange❤

  4. You're welcome Marie – glæder mig til at følge med hos jer begge;)

Skriv et svar

