H&M Conscious Collection Online

Photobucket

Så er sæsonens Conscious Collection fra H&M online på deres webshop. Gå direkte til kollektionen her.

Jeg må dog desværre indrømme, at jeg ikke er stor fan af kollektionen, om end jeg synes bæredygtighedskonceptet i sig selv er godt og værd at støtte. Lidt for meget folklore møder blød boheme tilsat en gang blomsterprint, broderier og perler. Not my thing, i hvert fald ikke i samme ombæring. Der er dog enkelte styles, som er fine og brugbare – særligt er jeg som så mange andre bloggere vild med den hvide blondekjole og -nederdel, om end den uskyldige og rene farve nok ikke passer så godt ind i min efterårsgarderobe. De lyse shorts og den strikkede hue er gode basisitems til få penge, mens de blomsterprintede sko har et cool design med den chunky hæl. Måske H&M er blevet lidt inspirerede af Carin Wester her?

Photobucket
Billeder fra H&M.com

Skriv et svar

