Textures in the Zone

I går var jeg ude og lure i highstreetbutikkerne for første gang siden jeg tog til Thailand – dvs. at det i hvert fald er 2 måneder siden, jeg sidst besøgte H&M og Zara. Hvilken præstation, ha ha.

Jeg blev dog en smule skuffet over butikkernes udvalg. Særligt havde jeg håbet på at finde et par lækre, lune strikbluser til den kolde tid, vi går i møde, men jeg var ikke tilfreds med kvalitet, pasform og pris. Jeg fik også kigget på jakker, og jeg prøvede bl.a. H&Ms sorte herrefrakke med “læderærmer” til 799,-. Frakken er meget stor i størrelsen og selv i str. 34 var den for løs om kroppen, om end ærmerne var mægtig pæne. Men det går nok ikke at købe en jakke kun for ærmernes skyld. Zaras bud på samme frakke har en højere pris (1199,-), og så var den utrolig tynd i kvaliteten, så jeg vil mene det mere er en overgangsjakke end en egentlig vinterjakke. Så den hoppede jeg altså udenom.

Photobucket

Men men men, der kom heldigvis en lille smule med hjem. Jeg snuppede nemlig en koboltblå bluse og en elastisk nederdel fra Zara og nogle lækre knee-high sokker. Kodeorderne for dagens shopping må vist være tekstur, for alle de tre styles er meget forskellige og en god blanding af det glatte, bløde og melerede og det let vævede.

Photobucket

Jeg hoppede allerede i Zara blusen i går, da turen gik til Louisiana, et billede følger i morgen. Nederdelen er super lækker og en smule Wang’ish i pasformen – Zara har stylet den således:

Photobucket

Find den i webshoppen her.

Skriv et svar

