Oh Arty!

Min YSL Arty ring med den fine pink sten i glas er uden tvivl min absolutte yndlingsring i samlingen. Jeg har længe drømt om at anskaffe mig endnu en farve (og måske en i sølv), og derfor sukker jeg lige nu over YSL’s efterårskollektion, der indeholder mange smukke ekemplarer.
Photobucket
Billede fra The Backseat Stylers


Jeg er fuldstændig betaget af den første ring, der har en smuk farve sammenvævet med gyldne toner. Den måtte altså virkelig gerne bo på min finger. Desværre kan jeg kun finde ringen på YSL’s egen webshop, og de sender kun til USA og England pt. Hvis du ved, hvor man kan købe ringen, så smid gerne et link eller lign. Ellers håber jeg, at jeg kan opstøve farven, når jeg skal til Berlin i december.

Den sorte, brune og blå-grønne farve er dog også en mulighed, ligesom jeg kigger på en smuk mørkeblå nuance på Net-a-porter.com. Find deres Arty udvalg lige her.

Comments
2 Responses to “Oh Arty!”
  1. J'adore blog siger:

    De er altså også super flotte🙂

  2. I know, ha ha. Sætter virkelig min lid til Berlin's to YSL shops.

Skriv et svar

