October Walk

Som sagt var kæresten og jeg ude og trække lidt luft i gårsdagens fine vejr, og jeg udnyttede situationen og hoppede straks i mine knæhøje, lyse ruskindsstøvler, der faktisk minder ret meget om Isabel Marants populære støvler – ja bortset fra længden altså;)

Udover støvlerne var jeg i jeans og stribet bluse fra Mango, (slidt) læderjakke fra Custommade, strik fra Paul & Joe Sister og taske fra Provider.

Photobucket

Photobucket

Vi smuttede bl.a. i Normann Copenhagen for at lure på både boligsager og lækre
herligheder til garderoben. Jeg synes dog altid, jeg primært bliver fanget af butikkens alt for lækre interiør, stilleben, nips mv., men i dag blev jeg dog også tiltrukket af et par lækre handsker og en velkendt jakke i nye klæder. Jeg vender tilbage med et billede senere.

Efter Normann endte vi på en juicebar, der ligger lige ved (under/i) Parken, og som jeg egentlig aldrig har besøgt før, selvom jeg bor tæt på. Betjeningen var super god, men desværre var jeg lidt skuffet over smagsstyrken i vores smoothies. Jeg fik bl.a. en med kirsebær og mynte, og det var primært mynten der smagte igennem. Jeg tænker dog, de skal have et forsøg til en anden dag, da det rart med et alternativ til Joe & The Juice (der jo også er blevet politianmeldt nu, hmm).

Photobucket

Comments
2 Responses to “October Walk”

Skriv et svar

