3 I Enjoy – Fall Edition

Det er tirsdag morgen så lad os starte dagen med lidt Små Glæder – denne gang i efterårsklæder.

Photobucket

Jeg mindes den dejlige, cremede broccolisuppe med ristede græskarkerner, jeg fik på Louisiana. Må snarest afprøves hjemme i køkkenet.

Photobucket

Fine roser i en dejlig gammelrosa pynter på mit spisebord og gør mig glad.

Photobucket

Fælledparken trækker i nye, brune klæder – og jeg har fundet et brombærkrat. Det er vel også næsten min baghave;)

Skriv et svar

