In the Knitzone – or Not?

Photobucket
Strik: Vero Moda, nederdel: Vila, kæde: Ebay, ringe: Thailand, wedges: Rützou

Et snapshot fra sidste uge hvor jeg skulle til en venindes fødselsdag (der bl.a. indeholdt store mængder hjemmelavet tiramisu, nam).

Strikken fra Vero Moda havde jeg netop købt samme dag, men desværre viste der sig at være en fejl på den, jeg fik med hjem fra butikken – man kan faktisk se det i højre hjørne af blusen på det nederste billede. Så den kom altså retur, om end jeg stadig er ret vild med farveblandingen, de korte, løse ærmer og den lille, feminine kravekant. Strikken står til 300 kr. og findes også en i en sort/orangerød farveblanding.

Hmm, Go eller No-go – måske jeg har dårlig strik-karma?

Photobucket

Skriv et svar

