Transparent and Glasslike

Vi bliver lige lidt i kategorien boligaccessories – dvs. alle de små nips og sager, der egentlig ofte er ganske uvæsentlige rent funktionelt, men som alligevel fortjener en plads i ethvert hjem for at skabe stemning, personlighed og atmosfære. Og faktisk har disse nips også en funktionel funktion – det er nemlig små udstilingsbokse i akryl fra Søstrene Grene, som jeg bare måtte have fat i, efter jeg spottede Dittes fine samling. Se hvor inspirationen kommer fra lige her.

Photobucket

Synes smykkerne kommer meget mere til sin ret ved at blive udstillet i akrylboksene fremfor at blive pakket væk i æsker – om end æsker jo også kan være fine, det skal jeg snart vende tilbage til;)

I boksene er birdscull fra Ebay, vintage øreringe fra Etsy, flettet armbånd fra Pico og ravsten købt i Thailand.

______________________________

PS: Der er forresten sket lidt med min smykkeboks – den har nemlig fået en fin ny efterårsfarve. Vender snart tilbage med pics. God fredag!

Comments
4 Responses to “Transparent and Glasslike”
  1. J'adore blog siger:

    Ej hvor fint!Hvis du har lyst skal du være velkommen til at kigge forbi min blog, der er gang i en lille konkurrence🙂 http://jadoreblog.dk/konkurrencetid

  2. Tak J'adore. Jeg kigger forbi.

  3. Wow – så fint ! Er vild med det hele. Har et smykkeskrin i spejludgave, som står fremme i mit soveværelse. Så huske man at bruge sine ting :-)/Linda

  4. Tak Linda! Det lyder da også helt perfekt, og du har ret, man bliver husket på sine smykker, og det er jo ganske dejligt;)

Skriv et svar

