From Zara with Love

Zaras lookbook for oktober måned indeholder en del lækre sager, jeg vældig gerne ville føje til min efterårs- og vintergarderobe. Kodeorderne for de 4 looks, jeg har udvalgt, må vist været efterårets farvehit bordeaux matchet med en hel del Isabel Marant inspiration i den melerede strik.

Photobucket

Er helt forgabt i den lækre kabelstrikkede trøje med lidt hals, der er perfekt til både skinny jeans eller et par silkeshorts for at få lidt materialekontrast. Strikken står til 459,-.

Photobucket

Photobucket

Zara har kreeret det mest fantastiske strik i lækre grå nuancer, og jeg vil gerne have både kjole og bluse med mig hjem. Begge styles kan erhverves for 459 kr. Kjolen skal efter alt af dømme matches med et par heels for at komme helt sin sin ret, mens strikken er perfekt til det meste.

Photobucket

Det er ikke så meget den ombloggede jakke med skindærmer, jeg er vild med på billedet, men mere de cool Isabel Marant’ish bukser, der ser vældig pæne ud på modellen. Jeg krydser fingre for, de måske rammer butikkerne senere på året.

Husk du nu kan shoppe på Zaras webshop – dejligt men farligt!

Comments
2 Responses to “From Zara with Love”
  1. J'adore blog siger:

    Jeg er vild med den røde strik sag🙂

Skriv et svar

