3 I Enjoy – Food & Drinks

Endnu en omgang små glæder fra ugen der gik, denne gang med fokus på gode sager til maven;)

Photobucket

Har virkelig nydt godt af mit æblekompot/mos, der er blevet spist flittigt som tilbehør til den sædvanlige morgenmad.

Photobucket

En af mine yndlingste’er er jasmin te – elsker den aromatiske duft og smag, der er både mild og gennemtrængende på samme tid.

Photobucket

Jeg ELSKER nybagt brød, og I vil derfor aldrig finde mig på en kur, for jeg ville simpelthen ikke kunne overholde den. Så hellere en ekstra løbetur. Bagte således 2 omgange grahamsboller i weekenden – sådan nogle små venner får jo hurtigt ben at gå på;)

Comments
3 Responses to “3 I Enjoy – Food & Drinks”
  1. Cecile Printz siger:

    Hvor ser det super lækkert ud!🙂

  2. J'adore blog siger:

    Hyggelige billeder🙂

Skriv et svar

