Winterdress with Stripes

Hermed mit outfit fra i går hvor jeg skulle til møde med mit arbejde i Odense. Tøjet skulle derfor være både behageligt, “krølle-frit” og præsentabelt på samme tid, og min vinterkjole i uld fra Sonia By Sonial Rykiel klarede opgaven perfekt. Kjolen blev matchet med all time yndlings wedges fra Rützou – håber de aldrig går bort;)

Photobucket


Husk at jeg laver en lækker konkurrence, så snart jeg når minimum 50 læsere tilmeldt enten via Bloglovin, Google eller Facebook;)

Comments
2 Responses to “Winterdress with Stripes”
  1. Guapizimo siger:

    Den er så flot den kjole, kan godt huske den fra de gange du har vist den.Bruger du ikke Statcounter når du er på blogger? Der kan man godt se hvor folk "kommer fra"

  2. Tak, den er også en sikker vinder hver vinter;) Jo det gør jeg, men det vidste jeg faktisk ikke man kunne, jeg tjekker lige efter, tak.

Skriv et svar

