Two-toned Leather

Photobucket

Var netop i gang med et fashion fix (og en omgang selvpineri) på Net-a-porter.com, hvor jeg tjekkede de nye varer ud. Og hvad spotter mit øje, denne herlige skindjakke (Macy) fra Acnes samarbejde med den engelske kunstner Daniel Silver, der har de skønneste blå-lilla ærmer. Og den er simpelthen allerede udsolgt hos Net-a-porter! Til en pris på 1300 euro vel at mærke (9395 dkr, host host)!

Ville aldrig selv betale så mange penge for en spraymalet jakke (ja, den er god nok), men jeg synes ideen om en klassisk skindjakke med et twist i form af farveblandingen, er super god. Så er det blot at vente på highstreetbutikkernes version, som helt sikkert passer mit budget bedre.

For øvrigt har jeg opdaget, at jeg har en del udenlandske læsere, så fremover kommer der et kort resumé på engelsk.

// I’m beginning to write a summery in english too, hope you like it. Was cheking out the new fashion hits at Net-a-porter.com and love this two-toned leather jacket from an Acne collaboration with Daniel Silver. The jacket is already sold out! I really like the mix in colours, but I’m waiting for the highstreet version to arrive. //

Comments
2 Responses to “Two-toned Leather”
  1. Chabis siger:

    Nøj den er fed! Prisen er dog knap så fed, men som du skriver kommer der nok en til en mere fornuftig pris i highstreet butikkerne… Jeg læste så Daniel's navn som David Silver… Måske man sku holde pause fra Beverly🙂

  2. Jeg er enig med dig Chabis – vi må vente og krydse fingre. Ha ha, det var sjovt med navnebytningen – men man får nu aldrig for meget Beverly;)

Skriv et svar

