Back-up Plan

Pew, det er dagen derpå efter en hel del flasker vin, god snak og herligt selskab, så jeg fejrer søndagen på langs inden turen senere går i biffen for endelig at se den meget omtalte film Dirch. Husk der er halv pris på biografbilletterne i dag, så det kan godt betale sig at smutte ind i mørket med popcorn under armen.

Heldigvis har jeg en nødplan i form af et par outfitbilleder, jeg endnu ikke har fået vist jer – jeg er nemlig temmelig ufashionabel pt;). Kjolen fra Baum Und Pferdgarten er købt for flere år siden, men det var første gang, jeg var hoppet i den – selvfølgelig tilsat mine Billi Bi pumps. Kjolen har nogle smukke voluminøse ærmer, og kræver derfor ikke mange accessories. Jeg valgte at sætte håret op, for at opnå et lettere udtryk, da looket hurtigt bliver tungt med en så dominerende kjole.

Photobucket

Photobucket

God søndag – måske jeg vender tilbage senere, når jeg er ovenpå igen;)

//Luckily I saved some outfit pictures, cause I’m not feeling to good right now. Going to the movies later – a nice way to spend a lazy sunday//

Comments
4 Responses to “Back-up Plan”
  1. Guapizimo siger:

    Den er meget fin din kjole, jeg kan godt lide den har de store ærmer.

  2. Wow, du er jo gudesmuk !Så skønt et look :-)/Linda

  3. Ih hvor er du sød Linda, det gjorde mig helt glad indeni;)

Skriv et svar

