COS Minimalism

Har slet ikke fået vist jer mine oktoberkøb fra Cos.

Photobucket

Jeg var en tur inde i butikken på Strøget, da de startede midseason sale, og der var en masse minimalistiske lækkerier – de fleste dog til fuld pris, selvfølgelig.

Jeg fandt et par lækre højtaljede shorts i en smuk midnatsblå nuance, der vil være perfekte med en strik, lækre strømper og støvler. Cos er super gode til at lave tee’s med den rette længde, facon og fald i stoffet – denne mørkegrønne sag er ingen undtagelse, og jeg ved den bliver et hit til både jeans og pencilskirts. Og så er prisen på 225,- altså i orden sammenlignet med f.eks. Mr. Wangs modeller.

Photobucket

Beklager billederne, men det er faktisk ret svært at tage gode billeder af tøjet, når det ligger flat, ha ha. Jeg håber dog I fornemmer looket. Blonderne er et lille udsnit af det fine undertøj, der også kom med hjem. Alt i alt gode og minimalistiske efterårssager fra Cos.

//A peak at my shopping in Cos this October – green tee, shorts and lace underwear.//

Skriv et svar

