Green Tee in Action

Har lige haft besøg af min fine veninde Vibe, som jeg viste billeder af lige her. Hun var selvfølgelig velklædt som altid i kappe/jakke fra Anywhos kollektion, og så havde hun det lækreste hjemmebagte brød med til os, så jeg fik helt lyst til at kaste mig ud i bageprocessen med hævekurv og det hele. Bagning er jo også en fantastisk overspringshandling, så det er godt at have i baghånden til den kommende eksamensskrivning;)

Men det jeg egentlig vil vise, er et par billeder fra i lørdags, hvor vi havde gæster på besøg, og jeg derfor var hoppet i min nye, grønne Cos tee, nederdel fra Zara og vintage perlekæde.

Photobucket

Er mægtig vild med de chunky perler i den smukke, grønne nuance, der let opgraderer den simple tee. Her kommer også lige et close up – havde valgt en lettere Mad Men inspireret makeup, men skal have øvet mig lidt mere på de der katteøjne. Måske et par Youtube tutorials er vejen frem?

Photobucket

//My good friend Vibe just visited, and she baked me a lovely bread – makes me want to go all crazy with the baking;)Some pics from this saturday, where I put on my new green tee from Cos and a vintage necklace with “pearls”.//

Comments
4 Responses to “Green Tee in Action”
  1. frkforsom siger:

    Det ser super godt ud. Halskæden er virkelig lækker:-)frkforsom

  2. Tak frkforsom, er også selv meget glad for den. Fandt den på Etsy.com og der er altså gode fund at gøre derinde;)

  3. J'adore blog siger:

    Hvor ser du fin ud🙂

  4. Tak J'adore – dog også ret bleg i al den spotlight;)

Skriv et svar

