MB Shoe Collection

Jeg må virkelig rose Malene Birger for sine smukke og brugbare kollektioner de sidste par år. Jeg troede ellers, jeg var færdig med mærket, specielt efter deres meget pink/orange kollektion for et par år siden, men jeg har fået fornyet min interesse og drømmer nu om både kjoler, strik og accessories fra det danske brand. Og særligt MB’s skokollektion er fantastisk lækker denne sæson, og jeg craver nu både rulamsstøvletter og heels i slangeskind og sølvglitter.

Photobucket

Min eneste anke er priserne – de er altså en smule dyre de laberheder, når de runder 2-3000 kr. Men fine – vældig fine!

//Love the shoe collection from the danish brand Malene Birger – I’m just not a big fan of the prizes. But they are oh so pretty.//

Skriv et svar

