Fur it Up!

Photobucket

Gårsdagens grå outfit blev peppet op med min lilla clutch fra Monki.
Det er blevet køligt i vejret, så jeg satte min vest i fåreuld over min strikjole – begge fra Custommade. Hertil birdscull fra Ebay og wedges fra Rützou.

Drømmer lidt om endnu en fårevest, som er stor nok til at tage udover læderjakken. Det vil være fint tilsat et tørklæde, luffer og strikhue.

Photobucket

Photobucket

Har netop været ude at løbe i det dejlige novembervejr og om lidt står den på tur til Youheshe – det er dog kæresten og desværre ikke mig, der skal shoppe i dag. Men kigge kan man jo altid;)

//Pictures from yesterday where I put on a furry west to keep warm. Today I’m going to the danish webshop Youheshe with my boyfriend – but he is doing all the shopping.//

Comments
3 Responses to “Fur it Up!”
  1. J'adore blog siger:

    Super flotte outfit billeder🙂

  2. Miss M siger:

    Nu har jeg læst din blog i et stykke tid, men skrevet en kommentar før!Og den første bliver – "super fedt outfit :-)"

  3. Tak J'adore, dejligt du kan lide dem og tak fordi du kommenterer så tit;)Miss M: Hvor er det cool, du gider at skrive en kommentar – og så tilmed sådan en god en af slagsen. Tjekker lige din blog ud;)

Skriv et svar

