Two-toned Knit

Det har taget en krig at skrive det her indlæg, for min computer er gået i absolut snegle-mode, gab. Nåede derfor også at indtage rigelige mængder chokolade is fra Hansen Flødeis – pauser skal nemlig udnyttes fornuftigt ikke sandt?

Photobucket

Vil blot vise min nye strik med mohairærmer fra H&M Trend (349,-), som jeg købte i går. Det var dog slet ikke en strik, jeg var ude efter, men mere om det en anden gang. Her kommer i hvert fald et outfitbillede med den nytilkomne – tilsat læderleggins fra Saint Tropez (der desværre har givet sig gevaldigt ved knæene, øv) og meget høje heels fra H&M, som kun er på for billedets skyld. Er faktisk i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet kan finde ud af at gå med dem mere end 10 skridt – damn de er møghøje.

Photobucket

Ring fra Mango og dejligt varme mohairærmer;)

Photobucket

//It took forever to write this post. Just want to show my new knit from H&M Trend with mohair sleeves. Put my H&M heels on – damn they are SO high!//

Comments
2 Responses to “Two-toned Knit”
  1. J'adore blog siger:

    Er helt vild med strikken🙂

  2. Den er dælme også dejlig og ikke mindst varm.

Skriv et svar

