Warm, loose & light

Jeg har fået en del pæne kommentarer omkring min tweedkappe. Jeg er mægtig glad for den, men har købt den på Trendsales i sin tid og da den er vintage eller hjemmegjort af en slags, så kan den ikke findes i butikkerne. Jeg har derfor været på udkig på et par webshops efter et par gode bud på lune kapper til vinter.

Photobucket

Er især vild med kappen fra Just Female, der findes i 3 farver på Asos’ hjemmeside. Synes dog især den gråmelerede er fin – har vist et eller anden med den farve, ha ha.

Kappen fra Zara i højre hjørne (nederst) har jeg allerede spottet i butikkerne, og materialet ser super fint ud, men jeg er lidt i tvivl, om den kan klare vinterens sne og slud. Med en strik under, lange skindhansker og en hue er man nok godt på vej.

//Some of you like my cape in tweed, so I found som nice, warm capes. I especially love the grey cape from Just Female.//

Comments
2 Responses to “Warm, loose & light”

Skriv et svar

