Shifting Power

Photobucket

Så blev det tid til at prøve min guldfarvede lak fra Essie, som jeg købte i den tro, at efteråret ville blive fyldt med metallic-farver. Det er dog ikke sket i lige så høj grad som forventet, men julen og nytåret skal nok sætte skub i de festlige farver og accessories.

Lakken er faktisk en af bedre af slagsen, for den er super let at putte på, konsistensen er god og to lag dækker perfekt – så hvis du frygter klatter eller en ujævn overflade, så er Shifting Power virkelig et godt køb. Jeg er i hvert fald glad for lidt hverdags-glamour.

Photobucket

Jeg er måske lidt fraværende på bloggen pt, men jeg har pådraget mig en ordentlig omgang ondt i ryggen, så jeg forsøger at slappe lidt af (Så godt som det kan lade sig gøre midt i eksamensperioden). Jeg har dog allerde et par indlæg i ærmet, så der skal nok ske lidt herinde.

//Finally I tried my gold nailpolish from Essie called Shifting Power – and it’s amazing. Easy to use and two layers gives you a perfect surface – try it for Christmas or New Years evening.//

Comments
4 Responses to “Shifting Power”
  1. Tak – er også glad for den.

  2. Trine siger:

    🙂 har du set at essie neglelak lige nu kun koster 29 kr. ved http://www.billigvoks.dk – alle farver

  3. Hej Trine, tusind tak for tip – jeg har allerede været derinde og købe mig en smule fattigere, ha ha

Skriv et svar

