Christmas is here – damn!

Jeg kan lige nå det – glædelig første advent.

Jeg plejer altid at glæde mig til december – hygge med at bage småkager, hænge lidt pynt op, tænde kalenderlyset osv., men i år er det der jule-halløj altså kommet lidt bag på mig. Hvor blev oktober og november af, efteråret er jo simpelthen gået så stærkt! Nu sidder jeg midt i eksamens-stress og har derfor valgt at skrue lidt ned for julehyggen – så bliver der skruet ekstra op et par enkelte dage i december, f.eks. næste søndag hvor vi får familien til adventshygge og spiseri.

Men i år ville min kæreste så gerne have en klassisk adventskrans i gran, så jeg måtte rundt i byen i går for at samle lidt sager, og det kom der denne dekoration ud af – på én gang meget traditionel, julet og temmelig overpyntet (en smule corny måske?), og på den anden side også ret så hyggelig;)

Photobucket

Skænken er i øvrigt ny, den har jeg vist ikke fået vist jer.

Jeg håber I selv har haft en dejlig første advent med blæst udenfor og varme inden døre – og måske en eller anden slags adventskrans, om den så er hjemmelavet, sjov, grim, købt eller slet ikke en krans😉

//Celebration the beginning of Christmas with this lovely and a bit overdone decoration//

Skriv et svar

