Christmas Baking

Får som sagt besøg af både min egen og kærestens familie til adventshygge på søndag, og det er jo en god anledning til at få gang i julebageriet – og også et kærkomment break fra eksamenslæsningen, som jeg ellers synes er ved at overtage mit liv og opsluge mig helt og aldeles;)

Photobucket

Første kagedåse blev derfor fyldt med mormorklassikeren vanillekranse med grove stykker nødder for at give ekstra knas – og ja de skal være lidt ujævne og unikke;).
Jeg fandt bare en opskrift på nettet, der er en del at vælge imellem derinde men basalt set er det jo det samme der skal i, nemlig mel, smør, sukker, vanillekorn, et æg til samling og hakkede mandler. Jeg har desværre endnu ikke en kødhakker liggende i skabet, så jeg brugte en stjernetyl til at få den traditionelle, takkede form.

Photobucket

Udnyttede lige vanillekransene til en lettere plat måde at vise min nye Essie-neglelak Over The Top på – den er skøn mørkegrå med en smule glitter i, perfekt til nytårsaften. Dog kræver den 3 lag for at være helt dækkende.

Photobucket

//Just baked my first Christmas Cookies – vanilla wreaths. And using one to show of my new Essie nailpolish – Over The Top. A nice grey colour with a touch of bling.//

Skriv et svar

