Shitty Friday

Her kommer et ikke helt almindeligt indlæg i anledningen af måske årest værste/uheldigste dag for mig. Jeg plejer ellers at holde mine indlæg på bloggen forholdsvis positive for at skabe en god stemning, men min hverdag er skam heller ikke kun kagebagning, smukke Essie-lakker og nye køb – nej tværtimod da, der er også ret meget grå mandag over mit liv.

En grå dag fik jeg da helt sikkert også i dag:

– Lagde ud med at vågne 20 minutter efter, jeg skulle have mødtes med min eksamensmakker, der således allerede sad og ventede på mig på uni. Tror ikke jeg har sovet over mig, siden jeg var teenager, men nu ved jeg, det ikke er noget, man sådan vokser fra med det samme;)
– Skynder mig i bad og i tøjet og kommer udenfor – hvor regnen siler ned OG min cykel er flad
– Finde pumpe, bikse med cykel og så af sted – arriverer lige inden nyt møde med studiegruppe, hvor en ultra slem eksamensopgave skal diskuteres, så jeg var en smule uforberedt.
– Ud i regnen igen, da jeg skal til tandlæge. Har udskudt det i et helt år, da jeg på ingen måde har råd til alt det, der skal laves. Jeg er nemlig desværre født med utroligt dårlige tænder, så jeg får konstant huller OG har alle 4 visdomstænder på vej, så heldig har man jo lov til at være.
– Bange anelser bliver til virkelighed: 3 huller og to visdomstænder, der skal opereres ud – samlet pris ca. 6000 kr.!!! Som jeg altså ikke lige har ved hånden.
– Næste weekendes tur til Berlin må derfor laves om fra dejligt besøg i YSL-butikken til ingen shopping overhovedet – formentlig i de næste mange måneder.
– Tilbage på studiet for at diskutere opgave og efter mange timers diskussion, er løsningen stadig vag og mit hoved meget tungt. Ender dagen med at glemme min telefon hjemme hos en veninde – what are the odds!

Så sådan ser mit liv altså også ud, selvom det ikke er så tit det skinner igennem på bloggen. Håber meget I har haft en bedre fredag end mig – det vil jeg ønske for jer alle;)

Og om kun små 9 timer er det lørdag, hurra for det!

//Had a really bad day today – just wainting for saturday to come.//

Skriv et svar

