Christmas Cosyness

Glædelig 2 søndag i advent!

Dagen er blevet brugt på kagebagning og familiehygge, da vi havde min og kærestens familie til småkager, æbleskiver, gløgg, grin og spil – det var super skønt og et godt afbræk fra eksamensræset.

I dagens andledning fandt jeg min gamle navy Inwear-kjole frem fra gemmerne, som jeg faktisk aldrig rigtig har fået brugt, og det er jo lidt en skam. Peppede den op med røde læber, heels og en skødesløs fletning.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Lidt flere (ego-)billeder af moi og et billede af den dejlige julekalender, min mor havde med til mig og min søster. Skidt pyt man er fyldt 25 – julen er en fest, så der må man gerne gå lidt i barndom, julekalendere og sukker-smovs;)

Photobucket

//Had a nice sunday with family visits, christmas cakes, drinks, fun and games – and my navy dress from Inwear, red lips and loose braid.//

Comments
4 Responses to “Christmas Cosyness”
  1. Guapizimo siger:

    Den er rigtig flot den kjole, så den skal du da bruge noget mere og så ser det super ud med røde læber til🙂

  2. J'adore blog siger:

    Ej hvor er du fin🙂 Rigtig flot outfit til dig🙂

  3. Beam siger:

    Hvor er du fin! :o)

  4. Guapizimo: Jamen tror du har ret, så den skal da bare luftes. Og er glad for, at du kan lide de røde læber – manden er nemlig ikke helt vild med looket, ha ha.J'adore & Beam: Tusind tak piger.

Skriv et svar

