Living in an Essie kind of World

Min nyeste tilføjelse til den voksende Essie-samling viste jeg for et par dage siden, men Over The Top var ikke den eneste lak i den lille pakke, jeg modtog fra Billigvoks.dk (not lovning the name, ha ha), der sælger Essie lakker til en fabelagtig pris.

Med hjem kom således også den blogger-hypede, støvede grønne Sew Psyched og den mørke Midnight Cami.

Photobucket

Synes det er meget sjovt at se, hvordan samlingen vokser stille og roligt. Lige pt ser den sådan her ud:

Photobucket

Photobucket

Næsten ærgerligt jeg ikke kan have dem stående i min vindueskarm hver dag;)
Det virker umiddelbart til, at jeg er ganske godt dækket ind på farvefronten, men synes alligevel altid jeg kan finde en nuance, jeg mangler. Måske det skal være en lilla næste gang eller en knald-orange?

//I love nailpolish from Essie and just bought Over The Top,Sew Psyched & Midnight Cami. Took a few pics of my whole collection – wish they could be lined up like that every day;)//

Comments
2 Responses to “Living in an Essie kind of World”
  1. Vanessa siger:

    Hvordan er den der Midnight Cami? Har selv overvejet at købe den, for mangler en mørkeblå i min samling.

  2. Har ikke prøvet den endnu, men den ser meget mørk ud i flasken – prøv at google den, så plejer der at være billeder af folk, der har den på.

Skriv et svar

