Paul & Joe: Shift Dress

Haps, haps, haps – se hvad der endelig er kommet hjem til mig og bo! En dejlig grå kjole med strikdetaljer fra Paul og Joe Sister, der er perfekt til vintersæsonen og en dag på kontoret. Jeg tænker sorte strømper, heels eller nitteballerinaer, blød knold og røde læber.

Photobucket
Jeg har jo lidt flere former end den læks modella på billedet, så kjolen kommer til at sidde lidt tættere på mig, men det synes jeg bare er fint. Kjolen er fra Triercopenhagen.com men var desværre den sidste – det kan dog ske, at der kommer en retur, så tjek shoppen løbende. Og ja jeg proklamerede jo shoppestop, men denne har været bestilt længe og så var mit besøg hos tandlægen ikke helt så slemt som forventet – ikke endnu i hvert fald;)

Photobucket

//New wintherdress from Paul & Joe Sister with knitted details. I’m going to pair it with heels or ballerinas, black thights, a loose bun and red lips.//

Skriv et svar

