10 little wishes for Christmas

Hello, så er jeg tilbage efter en skøn tur til julepyntede Berlin – mere om min weekend, mine oplevelser, anbefalinger og ikke mindst min shopping i løbet af ugen.

Vi er jo tæt på jul, og det kræver jo gerne et par ønsker til familien og andre interesserede, så her kommer 10 af mine julegaveønsker – måske I der stadig mangler at få skrevet ønskeliste, kan blive lidt inspirerede?

Photobucket

Min ønskeseddel bugner gerne af et stort indhold af accessories til hjemmet, da jeg ofte bliver inspireret til nye køb fra boligblade, butikker og boligblogs og således også i år. Jeg har længe drømt om Finn Juhls klassiske vendebakke med to farvede sider (2.), og Kaj Bojesen aben (5.) har jeg ønsket mig i mange år, da den er et minde om mange besøg hos min farmor, som stadig har en lettere slidt udgave af den lille træfigur hængende. Kopper fra Design Letters (3.) har jeg tidligere vist på bloggen, og Kähler er jo et favoritmærke hos mig, så de søde æggebægre fra Omaggio-serien (6a+b) kommer vist ikke som nogen overraskelse. Malene Helbaks fine smørbakke med låg (7.) spottede jeg engang hos fine Emily Salomon, og det er da en læks måde at servere en knap så fancy pakke smør på. Lækker servering kan man også få med et skærebræt i oliventræ (9.) – jeg tænker straks på tapaz og godt brød, uhm.

Lidt personlig pleje skal der også til, og jeg har altid været en stor fan af rosendufte, så Dr. Hauschkas kropsolie med roser må selvfølgelig på ønskelisten (1.). Har netop opbrugt min sidste lyse øjenskygge, så en fin, perlemorsfarvet skygge er tiltrængt (4.). Endelig skal løbesortimentet opgraderes og løbesokker mangler jeg stort set altid, så de bør nok være en fast del af min ønskeseddel (8.).

Som et 10’ene og sidste ønske denne jul vil jeg blot ønske om god vind til specialeskrivningen, der snart står for døren- det bliver tiltrængt;)

//This is some of my christmas wishes – accessories for the home and beauty inside and out is a keyword.//

Skriv et svar

