The Collage Story

Photobucket
Strik: Paul & Joe Sister, top: Zara, jeans: Gina Tricot, støvler: H&M

Endnu en collage (det er vist primært dem, jeg kan byde på for tiden) med outfit fra i torsdags, hvor jeg langt om længe afleverede eksamensopgave og var et smut på besøg hos Triercopenhagen.com.

Er ved at kigge billeder fra Berlin igennem og kan forhåbentlig snart komme med første indlæg derfra. Blev jo aldrig færdig med en guide til Thailand, men denne gang skal det lykkes, så jeg MÅ ikke udsætte – det er jeg ellers virkelig god til, kan I tro;) Men gud altså hvor jeg savner et godt kamera, det er nu guld værd på sådan en tur og også generelt herhjemme i mørket.

//Yet another collage – this one with outfit from last thursday where I finished my first exam and dropped by Triercopenhagen.com to pick up my dress.//

Skriv et svar

