Partywear – Topshop

Det er tid til årest store fester og det kræver selvfølgelig partywear. Jeg vil derfor de næste par dage vise mine drømmeoutfits fra highstreetkæderne, og Topshop bliver første stop på festruten.

Pt ejer jeg faktisk ikke et eneste stykke tøj fra Topshop – blot et enkelt par sko repræsenterer mærket i min garderobe. Jeg har altid foretrukket H&M, Cos og Zara, men synes Topshop (online) er blevet bedre og bedre de seneste par sæsoner, og når jeg modtager deres nyhedsbrev i min inbox, så er der ofte sager, jeg craver.

Dette outfit er jeg helt vild med, og jeg kan sagtens se mig selv i det til fx nytår eller en stor fødselsdag.
Kjolen er helt fantastisk smuk med de mange syningsdetaljer og den markerede talje, og den er et godt bud på en LBD, der kan dresses både op og ned alt efter tilbehøret. Jeg har altid været en stor fan af kimono-inspirerede jakker, da jeg synes man opnår et blødere look end med fx en taljeret blazer, og matchet med et par glitterheels bliver outfittet ganske festligt. En læderclutch med smuk snoet detalje, markante smykker og lidt makeup i samme toner som tøjet viser, at der er tænkt over kompositionen.

Find priser og links under collagen.

Photobucket
Kjole: 531 kr, kimonojakke: 513 kr, heels: 885 kr, clucth: 141 kr, øreringe: 88 kr, neglelak: 53 kr, øjenskyggeblyant: 44 kr.


//In the next few days I’m going to collect my favarit partywear from the highstreet shops – get inspired and dress up to the many parties of the oncoming holiday.//

Skriv et svar

