The striped knit

Har i lange tider drømt om Isabel Marants fantastiske lækre og bløde strikbluser med de karakteristiske brede striber, men min SU rækker desværre ikke til så mange luksuskøb, som jeg ellers selv synes, jeg har fortjent;) Men tjek lige frøken Moss, hun ser jo fab ud i strikken, opsmøgede jeans og spidse heels og det er et look, der er relativt let at immitere.

Da jeg i fredags traskede rundt i H&M’s herreafdeling efter en lille adventsgave til min kæreste,var jeg dog så heldig at finde en skøn, blød strik med brede striber i navy og sand. Strikken har faktisk en perfekt pasform til os kvinder (str. S) – en god lang længde, dejlige ærmer der kan smøges op og en pris på 249 kr. Så jeg gjorde det altså, købte mig en strik i herreafdelingen – er det ikke også noget med, at det skulle være så moderne at låne lidt fra herrernes garderobe?

Har allerede haft strikken på i dag og jeg knus-elsker den – smider et outfitbillede op i morgen til jer. Med hjem kom også disse bløde strikluffer i en flot blå nuance – de er lige nu nedsat til 30 kr. og findes også i orange og gul og med matchende hue.

//For a while I’ve been dreaming about the striped knit from lovely Isabel Marant, but it’s not for me, while I study. Luckily I found a replacement in the mens department at H&M! Bought this nice and warm knit and I simply love it!//

Comments
2 Responses to “The striped knit”
  1. Guapizimo siger:

    Den ser rigtig lækker ud den strik, sådan en Isabel Marant sag har jeg også drømt om længe, kan huske Topshop have en lign. udgave engang.

  2. Anonymous siger:

    Så fin så fin. Hvilke materialer?

Skriv et svar

