The knit in Action

Titlen siger vist det hele – her kommer nemlig et par billeder af min nye herre-strik fra H&M. Pyh man skal lige tage sig sammen til at smide jakken en kold mandag formiddag i Kongens Have, og jeg fik da også en kommentar og et par blikke med på vejen;)

Som I kan se er strikken dejlig lang – dog også på ærmerne, som jeg vist ikke fik foldet op på billederne – beklager.


Strik: H&M, jeans: Gina Tricot, støvler købt i Illum, kæde: Pico

 

Håber I alle snart er færdige med at købe julegaver og kan holde juleferie – jeg har netop købt de sidste her til aften og sikke dog der er travlt i byen.


//Showing my new striped knit a cold winterday in Copenhagen.//

Comments
4 Responses to “The knit in Action”
  1. J'adore blog siger:

    Super flot outfit til dig🙂

  2. frkforsom siger:

    Det ser super godt ud. Godt trick at gå i herreafdelingen.frkforsom

  3. Guapizimo siger:

    Den ser mægtig rar ud den strik!Kunne du koncentrere dig om dagens, når folk i nærheden kommenterede? Jeg vil selv helst ikke have der er nogle i nærheden ellers skal jeg virkeligt koncentrere mig om at ignorere dem😉

  4. Tak for rosen. Ja, jeg skal da helt sikker forbi herreafdelingen en anden gang, for den her strik er et hit.

    Guapizimo: Hvis jeg skal være helt ærlig, så nej. Det er virkelig svært at være seriøs og “pose”, når folk kigger og stiller spørgsmål. Tror aldrig jeg bliver rigtig god til det, men omvendt så har jeg ikke så mange muligheder for at få taget dagens udenfor her i vinterperioden, så jeg må også bare gribe chancen, når den er der. Og så klare et par blikke eller 20;)

Skriv et svar

