Christmas-outfit

Håber I alle havde en skøn juleaften i går og husker at dase den i dag – det er juledag og nytårsdag perfekte til efter min mening. Hos min familie har dagen stået på hygge med god mad, spil og spilopper, afslapning med computeren og om lidt præmieren på Sherlock Holmes i biffen – ganske perfekt dag, hvis du spørger mig;)

Jeg fik en masse gode gaver i går, og skal nok vise frem en af dagene – her kan I starte med juleoutfittet, som min søster var sød at tage.

Outfittet er rimelig simpelt, men jeg tilføjede en oversize kæde og satte håret helt stramt for et mere markant look. Kjolen er fra franske Maje, kæde fra Pico, thights fra H&M og wedges fra Rützou.

Og så var der sølvglitrende negle med en af mine nye lakker.

//Had a great Christmas – hope you did too. This is my outfit from last night.//

Comments
2 Responses to “Christmas-outfit”
  1. J'adore blog siger:

    Super fint outfit til dig🙂

Skriv et svar

