Vol. 2

Kære alle jer der følger og læser Myfashionforest.com.

Jeg har valgt at prøve kræfter med WordPress i stedet for Blogger, da jeg savnede et lidt mere moderne look til bloggen og flere grafiske muligheder at lege med. Da WordPress er nyt for mig, kan det være der kommer en række moderationer de næste par dage. Jeg er også stadig en smule i tvivl omkring bloggens layout, da jeg ikke er stor fan af, at man skal ind på hver enkelt indlæg, for at læse færdigt. Desværre er det ikke muligt at bibeholde de mange indlæg samlet på forsiden under dette layout, men hvis I er meget utilfredse, så vil jeg bestemt overveje et andet design. I kan dog let gå fra indlæg til indlæg, når I først har trykket på den første post, I vil læse, så jeg håber ikke det bliver det store problem.

Bloggens indhold vil ikke ændre sig gevaldigt – her vil stadig være fyldt med outfits taget inde såvel som ude, en masse drømmekøb, inspiration, collager, boliginspiration, mad og opskrifter og meget andet, som I kender det fra den tidligere blog.

Jeg håber I har lyst til at følge Myfashionforest.com vol. 2 og måske endda tilmelde jer Bloglovin, så I let kan blive opdaterede om de nyeste indlæg. Google Friend Connect fungerer desværre ikke på WordPress, så jeg håber de af jer, der følger mig dér, vil læse med via Bloglovin eller Facebook eller ved selv at gå ind her på siden.

Kom endelig med ris og ros eller forslag til nye, fremtidige indlæg.

Mange hilsner Nana

//Welcome to Myfashionforest.com vol. 2 – I hope you will continue to follow my blog. I promise I will still post outfits, dream buys, inspiring pictures, home accessories,  food & recipes and a lot more.//

Skriv et svar

