A little Playsuit & a draped Skirt

Uh det var et vanskeligt valg at bestemme, hvilke styles fra Finders Keepers, der skulle flytte ind i min garderobe. Jeg valgte at spille det sikre kort og holdt mig til en af mine yndlingsfarver – mørkeblå med et strejf af sort i farven.

Jeg har længe drømt om draperinger fra franske Carven, men priserne er desværre langt fra SU-venlige. Den fine nederdel med chunky draperinger henover fronten fra Finders Keepers er dog et dejligt alternativ, og jeg er vild med de mange læg bagtil, der former “din behind” uden at den bliver for stor i spejlet (meget vigtigt, se et billede her).

Udover nederdelen købte jeg også det luftige playsuit med løse ærmer og ben og smukke folder ved barmen.

Jeg var først i tvivl omkring stylingen her til vinter, da det lette materiale er meget sommerligt – et par thights, et gult bælte fra Paul & Joe Sister (kommer snart til salg på Triercopenhagen.com) og høje plateaupumps, overbeviste mig dog om, at playsuitet er perfekt til festlige lejligheder (fx med glimmerlak fra Deborah Lippmann som her på billedet). Playsuitet kan dog også snildt dresses ned til hverdag med en strikket cardigan og ballerinaer.

Playsuitet har en smuk åben ryg, og derfor synes jeg ikke, man kan have en normal BH indenunder, da looket så bliver brudt med lukningen. Jeg har dog heller ikke lyst til at være helt bar under det let-transparente stof, og jeg tænker derfor, det vil være oplagt at tage en fin bandeau-top under, gerne i blonder. Jeg skal forsøge at finde et par eksempler og lave et indlæg med dem her på bloggen.

Hvad siger I til mine valg – skulle jeg have været mere modig og snuppet en vildere farve?


//Showing my selections from Finders Keepers – the draped skirt & the light playsuit, both in dark navy, one of my favorite colours.//

Comments
4 Responses to “A little Playsuit & a draped Skirt”
  1. Tatjana siger:

    Jeg syntes du har valgt helt perfekt, Nansen. Meget cool, feminin og sofistikeret.

    Kh, Tatjana

  2. Ditte siger:

    Jeg synes også det er super pænt!

Skriv et svar

