Dress up – New Year

Har i disse dage seriøs eksamensstress, da jeg er i gang med at grave mig igennem 1500 siders pensum om materialitet og hjem. Spændende ja, men også meget forvirrende, og lige pt. kan jeg ikke finde hoved og hale i det hele. Så jeg er i tvivl om, hvor stabil min blogging bliver de næste par dage, men efter tirsdag er alt forhåbentlig lidt mere roligt (så venter blot specialet, suk). Heldigvis har jeg dog også en lille god (shopping) sag at vise frem snart, der forsøder de lange dage ved skærmen.

Pga. flytning til WordPress og nyt layout, har jeg en masse indlæg i støbeskeen – det første kommer her, nemlig mit nytårs-outfit.

Jeg elsker asymmetriske kjoler med kun én skulder, da jeg synes de klæder kvindekroppen og fremhæver vores feminine konturer, så jeg hoppede i en klassisk, sort cocktaildress, med lidt sus i skørtet og knudedetaljer ved skulderen.

Mine accessories blev holdt i rolige og naturlige nuancer med et strejf af sølv og glitter. Hårbøjle fra Pico, stiletter fra Topshop, bælte fra H&M, flettet armbånd fra Pico og glitterlak fra Deborah Lippmann på neglene. Håret blev holdt stramt og samlet i en knold, for at lade den store blomst stå frem (undskylder lettere røde kamera-øjne på billederne).

//I’m in the middle of yet another exam, so my blogging is a bit slow these days. But I have to show my outfit from New Years Eve – a little black cocktaildress plus nude and silver accessories.//

Comments
2 Responses to “Dress up – New Year”
  1. Hvor er du fin! Super elegant og rigtig god sammensætning:)
    //Line**

Skriv et svar

