Pink up your day

Nu må der altså lige et indlæg på bordet, inden dagen står på det tunge læsestof. Det er vist også på tide at få vist disse billeder , som blev taget mellem jul og nytår, hvor kæresten og jeg egentlig skulle have byttet julegaver, men endte med at gå på café grundet et fladt cykeldæk – egentlig en helt ok ændring af programmet;)

Jeg var i to nye udsalgskøb – en crazy pink strik fra Zara, som er blød og har en god løs pasform og endelig, endelig, endelig fik jeg fingre i et par ankelstøvler med en mindre hæl. Disse er fra Billi Bi, og jeg er kisteglad for dem – jeg spår mange kommende outfitbilleder, hvor de indgår, så nu er I advaret. Kæden med dødningehoved er fra Jane Kønig.


//It’a about time you see these pictures from the end of december – I’m in a new pink sweater from Zara and finaly found the perfect pair of boots from Billi Bi.//

Comments
4 Responses to “Pink up your day”
  1. J'adore blog siger:

    Hvor er du fin🙂 Og sikke en fin makeover din blog har fået🙂

  2. Nansen, du er forbløffende pæn i pink🙂 Kram fra Mexico.

Skriv et svar

