My Daily Gadget Love – the iPad

Som jeg hintede om i sidste uge, så er der flyttet en ny lille gadget ind i mit Østerbro’ske hjem – nemlig denne lille, teknologiske satan, en iPad. Og hold da op hvor den vækker glæde – både som overspringshandling under eksamensskrivningen men så sandelig også bare i hverdagen, hvor den på eminent vis kan bruges til blog- magasin- og avislæsning, serie-kigning, til at afspille musik, spille spil og selvfølgelig de helt basale og meget vitale funktioner: Facebook, mail og bank mv.

Så ja, jeg har nok et vaskeægte crush på min iPad pt. og kan tilbringe timer i dens nærvær;) Eneste anke er de mange fedtede fingeraftryk der stråler så opsigtsvækkende i lyset fra vinduet – hmm daglig rengøring er nok også på sin plads.

Men men men ingen iPad uden et beskyttende cover, og jeg mangler stadig at beslutte mig for, hvad min tekno-beauty skal iklædes. Blev helt overrasket over at se, at alle de store brands har designet op til flere forskellige covers, så man nu kan matche designertasken med iPad-casen. Jeg har derfor også valgt at starte ud med en portion af de dyre damer og drenge men følger op med et indlæg med mere budgetvenlige cases, så der er lidt for enhver smag.

1. Chloé 2937 kr., 2. YSL 2230 kr., 3. Bottega Veneta 3420 kr., 4. Jimmy Choo 3941 kr., 5. Stella McCartney nedsat 1100 kr.,  6.  Alaïa nedsat 1665 kr., 7. Mulberry 1375 kr., 8. Stella McCartney 1821 kr., 9. Alexander Wang 2156 kr.

Som collagen viser, er der cases i alverdens farver og mønstre – fra de vilde røde til de traditionelle sorte og dem med animalistisk islæt. Jeg er især vild med de klassiske fra Stella McCartney, Bottega Veneta og YSL men ville nok holde mig til de afdæmpede farver som sort, grå, mørk blå osv. Den dyreprintede model fra Alaïa, der pt er sat 60% ned, er dog også virkelig fin og vil vække opsigt i bussen;)

Spring direkte til alle de lækre cases hos Nap lige her.

//I’m in love with my new iPad and use it everyday to read blogs, play games, go to Facebook etc. Now I just need a case to protect it with a case – I found some beautiful styles from the designers but I will also try to show you some options, that fits a normal budget.//

Comments
4 Responses to “My Daily Gadget Love – the iPad”
  1. J'adore blog siger:

    Ville gerne have en iPad🙂

  2. Must. Get. One. Og med Alaïa-indpakning, pretty please.

    http://www.mariatrier.com

Skriv et svar

