Draped Coat – the One and Only?

Det er desværre få og sene indlæg, der kommer fra mig i disse dage, hvilket skyldes en kæmpe arbejdsbunke, som jeg langsomt spiser mig igennem. Forhåbentlig er der en smule lys forude efter denne uge. Det gode ved at arbejde sent er, at man har en undskyldning for at hente lækre italienske pizzaer med hjem efter arbejde, mmm.

Men nu til det væsentlige (ahem), nemlig et par billeder fra i lørdags, hvor jeg var i hele to nye sager – den første får I her. Jeg har nemlig investeret i denne smukke frakke fra det svenske brand Fifth (V) Avenue Shoe Repair.

Er virkelig glad for frakken, der er et kærkomment supplement til min gode, gamle grå model fra H&M. Frakken har draperinger for og bag og nogle sjove ærmer, der næsten er syet bagvendt, så de opnår et flot fald – man skal så bare lige lære at få armene ind i dem;) Frakkens høje krave er god til vinterkulden og bindebåndet giver lidt talje, så man ikke drukner i alt det uldne stof.

Ja det var næsten en hel salgstale hva’? Men altså, jeg prøver nok bare at sige, at jeg synes den er fab og et mægtig godt køb.

Hvad synes I?

//Showing of my new jacket from the Swedish brand V Avenue Shoe Repair. Love the drapings, the high collar and the belt;)//

Skriv et svar

