The Gift Edition

Endelig kom weekenden (med kaffe og nybagte boller, me like!) – og endelig kom der et par af mine julegaver på bloggen, det var vist også på tide:)

Mange af mine julegaver er bolig- og skønhedssager. Det skyldes nok, at jeg altid falder over nye accessories til hjemmet, som jeg liiige synes jeg mangler. Det passer formentlig ikke, hvis man ser på det jeg allerede har slået mine ivrige hænder i. Hvis min lejlighed var bare en smule større, ja så kan I tro, jeg ville gå amok i boligbutikkernes lager af keramik, lysestager, puder etc. Måske godt jeg er relativt begrænset rent størrelsesmæssigt pt., ejede jeg et hus ville det jo gå grueligt galt.

Til jul fik jeg bl.a. de humoristiske og farvestrålende viskestykker fra Ferm og harlekin-servietter fra samme mærke, klassisk Krenit skål med turkisgrøn bund (og ikke blå som billedet viser) og den fine keramikskål med låg i valnøddetræ fra Malene Helbak, som helt sikkert vil give mit køleskab eller hylde en upgrade;)

Beautyprodukter er jeg virkelig dårlig til selv at købe i hverdagen – der er så meget andet, jeg hellere vil bruge mine penge på. Derfor var det dejligt at få en ny lys øjenskygge – her fra Jane Iredale. Jeg fik også min første Mac læbestift i farven Costa Chic, som er en smule mere coralfarvet, end billedet gengiver – perfekt til sommer,  sol og blomstrede kjoler.

//Finaly got time to show you some of my Christmas gifts – a lot of them was beauty stuff and homeaccessories//

Comments
2 Responses to “The Gift Edition”
  1. J'adore blog siger:

    Læbestiften er ret fin🙂

Skriv et svar

