Minty Delight

Jeg var så tæt så tæt på at snuppe en mintfarvet strik med hjem i dag fra H&M Trend, men valgte i sidste øjeblik (efter 2 gange prøvning) at springe over, da den var en smule for oversize i modellen. En tung, tyk strik kan hurtigt lægge et par ekstra kilo til ens vægt, hvis den ikke sidder ordentligt, så jeg valgte klogt nok at lægge den tilbage på hylden, men uf hvor ville den være et skønt (og billigere) supplement til fx Acnes fine sager.

Men nu har mintfarven altså sat sig fast på min shopping-radar – jeg må og skal have en lille sag i enten den helt lyse, douche nuance eller den mørkere aquafarve. Fint til andre pasteller, nude toner og klassisk denim i både lys og mørk.

Den mintfarvede nuance kan man heldigvis spotte i flere butikker og webshops pt., og jeg har sammensat et lille udvalg nedenfor.


1. Bluse fra Topshop ca. 303 kr, 2. chinos fra H&M 179 kr, 3. læbepomade med mintsmag fra Figs & Rouge 52 kr, 4. bælte fra Asos ca. 62 kr, 5. strikkjole fra Acne 1700 kr, 6. top fra Topshop ca. 133, 7. cardigan fra Acne 1500 kr, 8. sandaler fra Asos ca. 260 kr, 9. neglelak fra Essie ca. 100 kr; 10. herresko fra Topshop ca. 534 kr, 11. strømper fra Topshop ca. 31 kr.

Strikkjolen fra Acne er super lækker i både kvalitet og farve – den findes også som bluse. Er også vild med de mørke chinos fra H&M, der er en god og billig måde at få lidt mint ind i garderoben – de skal bare matches med en silketop, heels eller et par herresko i lak for et let forårslook. Essies Mint Candy Apple har jeg allerede, så måske jeg bare skulle lægge den på neglene og dermed få stillet min mint-sult.

Hvad siger I til farven – er den for girly og feminin eller perfekt til forårets komme?

//I’m loving the minty colour and I almost bought a nice knit today – but instead I will look at some of theese cool styles in the girly and bright spring colour.//

Skriv et svar

