Flatbread Formidable

Jeg er en stor brødfan og kunne aldrig drømme om at stoppe med at spise det rare, luftige og sprøde brød i alle varianter og former. Kure der siger nej til brød (og kure generelt) go home, så hellere en ekstra løbe- eller cykeltur;)

For et par dage siden kastede jeg mig for første gang ud i kunsten at bage fladbrød på panden – og hold nu op hvor smager de små, runde brød fantastisk, og de kan anvendes til mange forskellige retter (fx indisk, asiatisk, italiensk mv.).

Og brødene er tilmed super lette at lave – jeg huggede opskriften fra en lige så brødglad dame, find den her. Jeg valgte dog at upgrade opskriften ved at lave en lille skål med olie tilsat friske krydderurter (jeg brugte timian og rosmarin) og hvidløg, som jeg penslede brødene med, inden de ryger en tur på panden. Det giver en super god smag, og du kan jo variere krydderierne i det uendelige, prøv fx med chili, basilikum, oregano mv.

Det er bestemt ikke sidste gang der ryger et par fladbrød på bordet til aftensmaden – jeg kan afsløre, at de går rent ind hos det modsatte køn også;)

//You have to try these flatbread, they taste really incredible. Try to add som spices to the oil to create tasteful breads. Find the recipe here.//

Comments
2 Responses to “Flatbread Formidable”
  1. J'adore blog siger:

    Uhmm det ser lækkert ud🙂

Skriv et svar

