Sweet Saturday & Blog Recommendation

Elsker lørdage som den i dag, hvor jeg både når at slappe af med kaffe, brød (selvføli’) og et par af yndlingsmagasinerne. Herefter har den stået på en smule boligshopping i den hippe Jægersborggade (skal nok vise frem) og her i eftermiddag har kæresten og jeg indrettet hans nye firmakontor.

Nu står den på en aktionpræget afslutning i Empire (bedste biograf) med guf og hygge, arh.. Har dog også haft tid til at kigge lidt på en af de blogs, der virkelig formår at inspirere mig og får mig til for alvor at længes efter sol og sommer, lange stænger, brun hud og gyldne lokker. De tre sidste ting får jeg nok aldrig, men inspirationen er sikker hver eneste gang, jeg besøger bloggen Tuula.

Pigen bag bloggen, Jessica, er vildt dygtig til at sammensætte sine outfits, der oftest er meget sommerlige og gerne taget under varme himmelstrøg rundt om i hele verden. Bloggens lækre billeder giver mig virkelig lyst til at upgrade hverdagsuniformen fra jeans og strik til lette gevandter, lange kjoler og heels.

//Had a wonderful Saturday and did a lot of great things. One of the things was to check out this chic blog that always inspires me//

Skriv et svar

