Winther-Warm

Fik næsten et helt chok da jeg vågnede i morges og tittede ud bag ruderne – der var jo helt hvidt! En omgang vind og sne (om end ikke de store mængder) fik mig derfor til at finde min varme jakke frem fra gemmerne, da kæresten og jeg i dag spiste brunch på Canteen på Østerbro (Byens bedste brunch i 2011 og meget anbefalelsesværdig).

Jakken fra French Connection er vatteret og har en fin hætte, et quiltet stykke for og bag og et bælte under barmen, så man ikke ligner et helt telt. Det er dog langt fra den mest flatterende jakke, jeg ejer, men når vinden bider, så er varmen kærkommen.


Under jakken var jeg hoppet i pink cardigan fra Sonia By Sonia Rykiel med gyldne knapper og striber. Tror jeg har haft cardiganen i omkring 3 år, og den holder sig stadig super pæn uden at fnuldre, så når det kommer til strik er prisen ofte en kvalitetsfaktor. Til cardiganen var jeg i elastisk nederdel fra Zara og støvler fra Billi Bi, der klarede de våde Københavnske veje til perfektion.

Detaljer: Ørestik med stjerner fra Line & Jo og chunky knapper på cardiganen (Min kærestes kamera og en parkeret bil spejler sig faktisk i knapperne).

Dagen har også budt på hygge med min søster, slikshopping i Nørrebros billigste og største slikmekka og selvfølgelig håndbold. Nu filmhygge og chill inden mandagen venter. Håber også I nyder søndagen.

//Snow in Copenhagen today which mean a big coat to keep me warm – this is from French Connection. Cardigan: Sonia By Sonia Rykiel, skirt: Zara, boots: Billi Bi, earring: Line & Jo.

Comments
2 Responses to “Winther-Warm”
  1. … hvorfor nappede jeg ikke den pink cardi, mens tid var? Øv! Hvilket slikmekka taler du om (siger den slik-glade)? Mailer dig imorgen vedr. fashion week😉

    • Ja, for den er nu skøn og lyser lidt op i det grå vintervejr. Jeg har den også i sort/hvid combi – fandt den billigt på TS, så det er en mulighed (hvis du orker det, det er jo en jungle derinde!).

      Det hedder Nam Nam (hvor opfindsomt) og ligger lige i begyndelsen af Frederikssundsvej. Men vi taler altså sukker og E-numre i vilde mængder!! Der er ikke meget luksus og kvalitet over det og vi er milevidt fra Valrhona chokolade, men til søndagssmovs er det perfekt til 6,95 pr 100 gram – så er du advaret;)

      Lyder herligt, det er jo lige på trapperne.

Skriv et svar

