Step up your (shoe)game

Er netop kommet hjem efter en hyggelig (frokost)brunch med min kæreste – det er nu rart at mødes på lidt utraditionelle tidspunkter, og man nyder virkelig den ekstra tid midt på dagen, der normalt er forbeholdt arbejde og studie.

Skønt det er isnende koldt udenfor benyttede jeg det smukke vintervejr til at smutte i et par alt andet end praktiske heels, og dem får I lige et blik på her og senere følger et par outfitbilleder.

 

Ankelstøvlerne er fra Acne og købt på et vildt udsalg hos Moshi Moshi for to år siden (til 800 kr!). Jeg er vild med den skulpturelle hæl i ruskind, der gør støvlerne unikke og smukke at se på. Det var dog ærlig talt første gang, jeg hoppede i dem i dag, men det skyldes, at jeg har haft svært ved at vænne mig til de ultra spidse snuder (som var særligt in da jeg gik i gymnasiet). Nu er tendensen dog igen ved at vinde ind på mig, og jeg er så småt ved at begynde at lukke lidt flere spidse modeller ind i garderoben.

Lad mig dog afslutte med at sige, at det ikke er verdens mest komfortable sko, særligt ikke med småfrosne tæer;)

//Just a glimpse at my boots from Acne which I wore today, where I met my boyfriend for lunch//

Comments
4 Responses to “Step up your (shoe)game”
  1. malsen siger:

    Det lyder dejligt med frokost med kæresten🙂
    Og jeg er vild med dine ankelstøvler…..de er godt nok flotte!

  2. J'adore blog siger:

    De er da ret cool🙂

Skriv et svar

