Before I Sleep…

Jakke: V Ave. Shoe Repair, tørklæde: H&M, jeans: Gina Tricot, støvler: Acne

Åh, jeg er gået kold på sofaen (under dynen) efter en lang men spændende dag, er simpelthen så træt så træt og hungrer efter en Rittersport eller to (energikick you know).

Var først på arbejde, siden til et smukt Veronica B. Vallenes show på lækre Nimb og drak efterfølgende kaffe med hende godten her. Alt hvad jeg orker nu er dog at vise, hvad jeg havde på i tirsdags til brunch i det klareste solskin, men jeg vender stærkt tilbage, når jeg er på dupperne igen.

ZZZzzzzzz.

//Had a nice day with work, fashion show and great coffee, but now I’m just too tired to do anything but sleep. ZZZzzzzz//

Comments
2 Responses to “Before I Sleep…”
  1. Mie Dina siger:

    Hej Nana
    Jeg ville lige tage et kig forbi din blog og den er super fin! kan specielt godt lide dit layout, så det var den eksamensperiode værd :p hehe. Følger selvfølgelig også din nu.
    Håber du havde et fantastisk show og modeuge (:

    Kh. Mie
    http://www.miedina.com/

    • Hej Mie Dina – cool du kigge forbi og tusind tak for din kommentar – så var det jo heldigvis en rigtig god overspringshandling jeg fik lavet mig dér, hi hi.

      Det havde jeg, tak – kunne dog godt have brugt et kamera som dit til at tage skønne billeder med. Forhåbentlig er det med mig næste gang, og forhåbentlig ses vi så til et par shows;)

Skriv et svar

