Beauty: Roses in the air

Er stadig en smule sløj og derfor lidt stille her på bloggen. Men I skal ikke snydes for et enkelt søndagsindlæg, der omhandler mine seneste skønhedskøb.

Det var tid til at fylde op af et par af skønhedsfavoritterne fra det franske mærke Melvita, der producerer økologiske og organiske skønhedsprodukter, der bl.a. kan købes i Urtehuset. Priserne er super gode og indpakningen er ikke den værste at vise frem på badeværelset.

Jeg valgte denne gang at gå efter min yndlingsduft, rose, der er så feminin som det kan blive, men uden at være tung. Eau florale de Rose bruger jeg til at rense og opfriske huden, efter jeg har brugt en makeupfjerner om aftenen, og den er også god til et frisk pust om morgenen eller til at køle huden på de lune dage. Flasken fås også med  bl.a. kamille og lavendel.

Dagcremen fra samme mærke er god til tør vinterhud, der skal stå imod kulden. Den fås også som natcreme og øjencreme, så man snildt kan samle en hel lille serie med samme duft.

Endelig valgte jeg at købe en ny duftolie, som jeg bruger som parfume. En billig måde at tilføje lidt nye dufte til parfumesamlingen og der findes et utal af dufte også med bl.a. krydderurter – måske man skulle overveje en basilikum?

//I’m still a bit sick, but I want to show you my new beauty buys – rose water & a rose cream from Melvita + rose oil//

Skriv et svar

