Streetstyle – black in black

Mens jeg ventede på min partner in crime til Veronia B. Vallenes show i torsdags, blev jeg spottet af en fotograf fra Stylegallery. Fotografen er Mie Dina, der har en lækker blog med bl.a. en masse streetstyle, og hun har været super god til at spotte cool modefolk i København under CFW. Og så er hendes kamera bare labert, og jeg drømmer nu endnu mere om mit eget spejlrefleks med et objektiv,  der giver sløret baggrund. Se selv hvordan mit outfit virkelig står frem på trods af den sorte farve. Det er faktisk ganske overraskende hvordan tøjet får liv på billedet (eller også er fotografen bare god).

Jeg var i modsætning til dagen før trukket i et casual og ikke mindst varmt outfit. Jeans fra Gina Tricot, jakke fra V Ave. Shoe Repair, støvler fra Billi Bi, taske fra Sonia Rykiel og stort strikket tørklæde fra H&M.

I kan se det originale billede på Stylegallery her (og love det gerne, hvis I lyster).

Da Mie Dina var færdig med at tage billeder skete der faktisk noget rigtig morsomt. En fotograf fra et engelsk magasin kom hen og spurgte, om han måtte fotografere os til bladet, og så stod vi der sammen – wannabe venindepar. Det havde ingen af os vidst regnet med, ha ha. Er endnu ikke stødt på billedet, men spotter I det et sted på nettet, så råb endelig højt.

//A photographer from Stylegallery spottet me last thursday before the fashion show. She took this picture of me, and now I can’t stop dreaming about this fantastic camera. I need it!//

Comments
6 Responses to “Streetstyle – black in black”
  1. line siger:

    Super lækkert outfit. Kan godt forstå at du blev spottet:-). Jeg drømmer også om et nyt kamera. Det gør virkelig noget for outfitbilleder.
    frkforsom.blogspot.com

  2. Guapizimo siger:

    Det er et rigtig cool outfit selvom det er helt sort, der er mange gode detaljer.

  3. J'adore blog siger:

    Lækkert outfit🙂

Skriv et svar

