Thesis upgrade

Er startet på det dersens speciale. Hmm, det går langsomt fremad – men dog fremad, for i dag har jeg produceret hele 5 linier!


Udover det har jeg shoppet trådløst tastatur til min iPad, så den kan fungere som et ekstra og lettere (som i vægt) skriveredskab, der forhåbentlig gør det lidt sjovere at producere de 80 sider.

Forsøgte at gøre det en smule hyggeligt herhjemme, så indrettede mig med hvide roser i min sprælske, gule Kähler vase, snacks og lakridste. Og det fungerede rimelig ok. Så nu er det “bare” at skrive.. suk..

//Ready to write my thesis – today I bought a new keyboard to my iPad. Now I just need to write and write and write…//

Skriv et svar

